Sunday 3 November 2013

4 hari 3 malam

Sempena birthday mak mertua aku, hubby ku and adik ipar ku...kami pegi Bandung Sekeluarga...4 hari 3 malam..abah, mak, busu, mak ngah, pak ngah, uncle yan, auntie and family aku yang berlima branak...menunaikan impian mak mertua aku nak ke Bandung....akhirnya dapat jua jejak kan kaki ke Bumi Bandung yang penuh sejarah..





seronok memang seronok tapi...hari ke tiga tu aku muntah-muntah...so 1/2 hari di pasar baru cuma mampu beli beberapa helai baju dan telekung..selebihnya melayankan tekak yang dah mual2 dan kepala dah pening... mak and abah mertua pulak cirit birit...tak tahu la makan apa..yg terselamat hubby, pak ngah uncle, busu and anak2 aku, waseem n huda..yg lain2 tumpas..kecuali mak ngah...dah sampai malaysia baru terkena...

tapi apa2 pun kita semua enjoy...dapat melihat tempat orang, cara kehidupan masyarakat Bandung, tempat sejarah...Tangkuban Perahu pun best...Bandung terkenal sebagai syurga membeli belah..peredaran fesyen bermula di sini...tak dapat dinafikan ramai2 model di Indonesia berasal dari Bandung....

mcm tu lah....4 hari 3 malam..walaupun dah lama berlalu tapi masih segar di ingatan....bulan 9 punya cerita tapi bulan 11 baru publish..kira ok la tu

No comments:

Post a Comment